lördag 12 september 2009

Att leva lycklig

Lördag morgon, Ring så spelar vi, bloggfixande, äta frukost så långsamt som det går... Jag älskar lördagmorgnar! Det är absolut en av veckans bästa stunder, tillsammans med till exempel fredagskvällar... Helgen är en riktig födelsedagshelg då min älskling fyller år! Jag är nästan mer ivrig än vad han är och kan knappt bärga mig inför tårtkalas, middagar, frukost på säng med sång och paket...

Missa förresten inte att min svägerska skaffat blogg! http://attlevalyckligt.blogspot.com Ett väldigt bra bloggnamn, tycker jag!

4 kommentarer:

elly sa...

jonna, no more excuses! jag har gjort en fin lite hyperlänk i mitt blogginlägg så det är bara att klicka! :) 100 kronor i månaden ger dem mycket mer än vad det ger oss.

ps. fredagkvällar är min favoritstund på veckan också, oftast.

Elina sa...

gillar nya stilen! försöker också hösta upp min blogg lite :) puss

Snorkkis sa...

Vilka härliga helgplaner med födelsedagskalas osv. Hoppas lördagen blev lyckad också!

Och vad fin bloggen är, jätte sött foto på dig!

Malin sa...

härlig helg och så kul att j fick sol på sin dag! välkomna på mats kalas på onsdag! klockan 19 bjuder vi på kvällsfika. Puss