onsdag 16 september 2009

Cykellycka

tal om cyklar, nu är det hög tid att mina cykelmuskler (om jag någonsin haft några sådana) skärper till sig. Det blir nämligen spinning två dagar på raken, i kväll ett tufft 75 min pass spinning+box där jag vet att det garanteras maxpuls, mjölksyra och svett som svider i ögonen. I morgon blir det lunchspinning! Jag betvivlar att transportcyklandet på min rosa pärla förberett mig inför detta. Däremot hoppas jag att spinningen ska öka explosivitet och lungkapacitet!

3 kommentarer:

Elina sa...

Jag måste ta tag i den här med spinning. Det är härligt att svettas i floder, men ack så tråkigt jag tycker att det är.

Elina sa...

Malin och Jonna! Det regnar inte! Bilderna är gamla och har varit med på bloggen förut. MINNS INTE NI ALLA MINA INLÄGG? :O

Andrej sa...

oj, det var länge sedan jag spinnade... spann... spannade? Skit samma. Det är ju fruktansvärt jobbigt, men på ett behagligt sätt. Kör på.