torsdag 20 augusti 2009

Pannkakssuget attackerar

Nu har jag fått ett hemskt sug efter pannkakor med grädde och sylt. Jag har förstått att en del äter sina pannkakor med keso men då kan man ju lika gärna vara utan tycker jag... Så fort jag försöker styra upp mina matvanor så attackeras jag av ett våldsamt pannkakssug, våffelsug, kaffebröd- och chokladsug. Buhu, stackars mig. Tur att det är fredag i morgon! Jag längtar väldigt efter helg nu, fredagsöl, sovmorgnar, 1-års kalas, 22-års kalas, och en jäkligt skön obokad dag på söndag... Let it be.

Sist jag åt en bit av en våffla som inte JW åt upp, var vid ett café vid kanalen i Motala. Det var så fint, kaffet så gott och våfflan så god. Nu sitter jag här på mitt kontor, får ont i magen när jag äter äpplen och är allmänt bitterfittig.

1 kommentar:

Elina sa...

Jag är också bitterfittig just nu. Suck. Allt är ju bra egentligen.