söndag 5 april 2009

Vad är väl en kväll på slottet...

Vad är väl en söndag i början på april... det är rå humor i Leksboda mellan systrar och svågrar, rosenblad, krympande tuttar, banderoller, sjavighet och på något sätt verkar alla vara rörande överens om att jag är en tacksam person att retas med. Antagligen för att jag är så förutsägbar. Och förhoppningsvis för att jag faktiskt inte blir sur på riktigt...

Det är sol ute och sorg inne över att en älskad hund snart går ur tiden, det är glädje att få träffa bror och hans familj om så bara för en kort stund, och det är en söndag i början på april.

Lilla hjärtat, kissade inte i mitt knä i alla fall.

3 kommentarer:

Sofia sa...

ha ha nej men i sin farmors och vårt andra hjärtegryn på mattan så de blev även en "kissig söndag" :) kram

elina sa...

jag fick nog lite kiss på strumpan där på brokvisten också... :)

haha, ja vi är så härligt ärliga! råa men hjärtliga.

Mange sa...

Haha.. det var bara fem veckors ledigt.. men ja, point taken! Det är skönt med lov ändå :)