torsdag 23 april 2009

Den där frisyren

För en tid sedan kom min syster med, förvisso helt horribla, påstående om min morgonfrisyr. Ja, otaliga är de kommentarer mina syskon gett om den sista åren. Elvis, rockabilly, punkare, galning, ja, mycket ska man få höra innan öronen trillar av. Jag har förstått att de sagt det med värme och kärlek och inte för att trycka ned mig. Haha. Det är såklart det de velat, egentligen. Fått mig att göra något åt det. Bland annat sa min lillasyster apropå min passbild, att jag såg ut som en mentalsjuk och kunde hålla upp bilden framför henne på morgonen när vi skulle till Arlanda, för att få henne att hastigt vakna...
Hursomhelst, igår klipptes det av och titta så prydlig jag ser ut 7.00 på morgonen!

1 kommentar:

Andrej sa...

Vill av hänsyn till lagen om att hålla sig väl med "bloggfavoriter" inte kommentera ditt hår - däremot ditt förra inlägg. Tänk att jag var tvungen att bli 45 innan jag upptäckte Keso! Så ruggigt gott så ögonen går i kors.