onsdag 1 april 2009

Så underbart, så jävligt

Egoanlysen för mars, rekordmånad med 31.04 träningstimmar enligt dagboken på jogg.se. Jag kan försöka trösta mig med det efter ett aprils första träningpass blev ett överjävligt löppass (nej alla träningspass är inte roliga, bara 9 av 10 eller 19 av 20) i Siljansnäs. Det var 8 km backe upp och ner med en mage som gjorde att jag helst ville springa dubbelvikt, alternativt stanna och spy i en isig snödriva. Jag tog mig runt, men lika lycklig och adrenalinstudsande som jag när när det fungerar bra, lika förbannad, sur och tjurig blir jag när det inte gör det!

35 pass, 11 löpning, 1 skidåkning, 23 övrigt. Totalt 10,5 mil löpning, godkänt även om jag vill springa i alla fall 12-15/månad framöver. Nu är det bara att glömma dagens fasa och satsa på en fortsatt endorfinladdad träningsvår!

1 kommentar:

andreas sa...

april april skulle vi tro på att du inte njöt av ett träningspass hahaha.