söndag 5 april 2009

Carry Me Home

Om du inte redan springer så börja nu! En del bloggläsare är redan hängivna löpare, Marie, Linnea, Andrej till exempel så de vet ju redan vilken drog det blir. Elina är under ständig bearbetning. Nu börjar guldtiden för springning, med ljusa kvällar, bara vägar, ljummen luft. Moln under fötterna och payback time för löpning i mörker, is, snö, kyla...

Rejält trött under stretchen efter veckans långpass, Lima-Lycka-Tibble-Noret-Rutebo-Källberget-Åkerö-Noret . Trots paus i Rutebo med tankning av vatten och Ahlgrens bilar.

3 kommentarer:

Elina sa...

vilken arm!

jaja, vi får se om jag någonsin kan känna glädje över en springtur. efteråt springningen känner jag det, men inte under.

Marie Olsson sa...

Precis när jag har börjat tycka det är roligt att springa har jag dragit på mig nån slags benhinneinflammation!... Vill inte vila. men det gör så ont.... =(

elly sa...

vilken biff du är!
dansen har bråkat till det med mitt knä så jag har inte sprungit på år och dar, jag har blivit spinningbiten istället. men jag ska faktiskt ta med mig träningskläder hem över påsk och se om det går att springa lite. hoppas ni får det fab i marocko!