onsdag 8 april 2009

En påskpuss!

Sent igår kväll tog jag röda faran och åkte på turné och delade ut några påskägg fyllda med godis. Men det finns så många fler jag skulle velat gett ett påskägg fyllt med godis och påskpussar, aprilsol och kärlek denna påsk! Malin för att hon förgyller min vardag och alla dagar (men hon ska i alla fall få ett halvt paket yoghurt, en bit limpa, tre ägg och två äpplen som hinner bli dåliga under min semester), F med h för att hon är bättre än vad hon förstår själv, alla andra underbara vänner som får mig att orka allt och lite till, alltid, mina föräldrar som nu är i Vallen, min kusin T, min J... Påskpussar till er!
I morgon bitti klockan åtta cirka lyfter planet mot Marocko, det känns helt underbart fantastiskt lovely att om ett dygn så sitter vi, jag och lillasyster som kallar mig för Poniii, där, viftar med tårna, kollar på havet och dricker en marockansk öl!

4 kommentarer:

Elina sa...

Du är väl snäll du som åker runt och delar ut påskägg :) Jag hoppas att det finns nåt slags gott godis i Marocko också. Annars duger det bra med öl och chips!

Om inte ens fyra timmar är du här! Tjoooohooooo! Oj, måste skriva upp adresser!!!!!!!

Jessica sa...

Åh, ha en sån fin och skön semester nu!! Du valde rätt dag att lämna Leksand på, idag spöregnar det... NJUT NJUT NJUT. Och som jag brukar säga, Livet kan inte vänta så gö allt som faller er i smaken :) massa kramar!

Fridah sa...

Nämen! Du är väl en sweetie!

Freddan sa...

Hej på dig! Hoppas solen skiner. Jag provsprang Limsjön åt dig idag och det är lite blött men helt klart löpbart. Bara att snöra på dig skorna när du kommer hem!