torsdag 2 april 2009

Ordningsregler!

Jag gjorde viktiga iakttagelser idag under dagens pass av discogymma bröst+biceps. Fast iakttagelserna gjordes i omklädningsrummet, jag har tidigare kategoriserat alla gymanvändare i några vetenskapliga typer och ska presentera de olika vid ett senare väl valt tillfälle.

Ordningsregler från och med nu...
-Det är INTE ok att raka sig i offentliga duschar!
-Det är INTE ok att fila fötterna i omklädningsrummet!
Det är faktiskt, rent utsagt, så vidrigt och så äckligt och jag hoppas att de som gör det känner mina onda blickar när de gör sådant!

7 kommentarer:

Michaela sa...

Blä, blä , blä! Har kameltån varit i farten igen?

Freddan sa...

Kul med lite skvaller från damernas... Ska bli kul att se vilket täningsfack man hamnar i.

Magnus sa...

Haha, jag har ett lästips till dig som tränar mycket. läs Tor Söderströms avhandling Gymkulturens logik. Förvisso är det en vetenskaplig artikel, men den framkallar en hel del skratt ändå!

Elina sa...

Jonna, det är därför jag duschar hemma!

Vidrigt är bara förnamnet...

Malin sa...

men usch!! en del har då ingen skam i kroppen. jag hittade en tampong i en dusch en gång!

andreas sa...

vilka svin, men dom är nog snälla innerst inne.kram

Anonym sa...

Nu ska jag se om det går att skriva här...Det jag skulle tillägga är att jag såg en som klippte tånaglarna i omkädningsrummet...om det hade varit i duschen...så kanske, men i omkädningsrummet???
Å