onsdag 1 april 2009

sol och lerprickar

Som uppmärksamma bloggläsare konstaterat, så nej, det finns inte direkt några blåsippor i Leksand än. Inte snödroppar heller antar jag... Men ändå, vår var det ju verkligen idag och mycket att vara glad för! Det var närmare 10 än 5 grader, det var sol, det var lerprickar på jeansen efter lunchpromenaden! Det gick att äta lunch ute!

Och the Swedish Heroes sitter på ett plan till NZ (27!) och vem vet, kanske får de gratis öl även på detta plan? Och om en vecka åker jag och lillasyster till Agadir... Vad spelar ett jäkla löppass hit eller dit för roll, jag är världens gladaste hursomhelst!

7 kommentarer:

andreas sa...

va skönt kram kram

Elina sa...

nej precis. och resan ska inte förpestas med några löpturer :) vi ska bara svulla och lata oss! så skönt! jag har nyss ölat och ätit macka på subway. riktigt trevligt! nu är det dags för sängen så jag kan gå upp i skaplig tid..

tror förresten nån hittat tussilago här :D

Andrej sa...

Vi hade plus 12 i solen och dotera kunde gå hem från dagis utan JACKA! Vi bestämde att våren hade kommit nu. Punkt!

Jonathan sa...

Framme i NZ och gratis ol fick vi pa detta plan med, ibland har man tur. Ringer i veckan, puss

Malin sa...

herregud ska det vara så här? ska man kommunicera via bloggarna när man bor i samma hus. ring telia nu! och kom hit imorgon. kl 12.oo prick!

Anonym sa...

Du är verkligen härligt positiv Jonna! Nästan jämt i alla fall! KOmmer ihåg när du var liten och sjöng "Är du lessen töttar jag dig, om du grinar töttar jag dig....söt och go då me! Kramar från mor!

elly sa...

jag ville inte kommentera bland alla äcklade människor, så jag skriver här istället. för visst har jag världens bästa grabb (nog för att du kanske tycker att det ska vi allt bli två om...)! jag hann visserligen före i mitt parfymerade brevskrivande, men jag vet att han hade skickat ett ändå. tråkigt att du åker bort när jag kommer hem. men du kanske vill komma hit på valborg? :)