söndag 26 april 2009

In i häcken bara




Eftersom Blogspot bestämt sig för att lägga alla bilder upp- och ner alternativt på annan kant, så lägger jag inte upp fler bilder från gårdagen nu. Men i alla fall, Gustaf, jag och en fotboll. En rafflande match, såklart. Jonna i högklackat och Gustaf i kostym. Gustaf visade på en stark högerfot. Tills han bestämde sig för att det är bättre att bära fotbollen och kasta ut den i häcken. Ja, varför inte, liksom! Och Andreas, det är väl ändå innebandyspelare han ska bli, inte nästa Zlatan...

3 kommentarer:

Elina sa...

Tråkigt med bilderna! Det får blir bilddagboken?

Jag kommenterar inte alla inlägg den här gången, jag ligger så långt efter. Men jag har läst! Jag är alltid tacksam för mattips,och lite extra när det är indiskt.

I övrigt har den här helgen varit utöver det vanliga. Fint väder. Fint dop. Fin fredag. Fint igår kväll. Ja, allt bara toppenfint. Idag blir det tungt, men ändock fint när hela familjen kommer vara samlad.

Nu ska jag sluta skriva. Har kanske kompenserat avsaknaden av kommentarer med en jättelång kommentar :)

Malin sa...

Hi hi kolla min blogg! Inga problem där! Tack för kaffet! Det gör vi om :)

andreas sa...

givetvis givetvis jonna men blir han nya Zlatan så kan jag nog leva med det oxå.kram