fredag 3 april 2009

Another friday

I bilder...



1.Ok, kuddränder, morgonfrisyrer, ansikte som rinner av svett, snö, snor och smink efter löpning, men ibland tar jag på mig fredagskjolen, den röda! Hela Sverige är ju ändå drabbat av en kollektiv våryra som Elina konstaterat.
2. Och jag fick träffa Odin efter alldeles för lång tid och pussa hans mjuka kinder, när hans mamma och min syster bjöd på lunch.
3. Någon på gymmet sa är det din cykel den där röda och grå som stod utanför? Alltså, den är VERKLIGEN ful! Rätt taskigt sagt om ni frågar mig. Ni ser ju själva hur min pärla riktigt står och glänser i vårsolen!
4. Handledning hela dagen och ett slags pre-avsked för min allra käraste kollega som jag jobbar tre dagar till med innan hon slutar. Jag är ju en tuff tjej egentligen (som om det vore definitionen på tuffhet, liksom) som inte gråter ofta, men idag hade jag mascara ända ner i urringningen. Fan för avsked.

5 kommentarer:

Någon på gymet sa...

Tror att den rätta citeringen skall vara: "Den är verkligen gräslig."

Maja sa...

Heej! Nej jag vet inte hur det blir med rodden. Eventuellt blir det Kina där innan midsommar och då blir rodden rätt körd.. Men jag är på väg hem nu. Har ni några träningar? Jag har ett jävla knä som krånglar dock :( Det vet ju hur du hur det är.. Jag börjar bli rastlös.....Usch för att gå skadad!
Och du, fan vad glad jag blir av din blogg :)

Elina sa...

oj, var du länkar till mig :) haha, fula cyklar är härligast!

Andrej sa...

Verkligen blandad kompott en fredag. Glädje, tårar, familj, träning... härligt egentligen.

malin sa...

stackare. det är ju rena bebisverkstaden på ditt jobb. alla blir gravida.