fredag 17 april 2009

Kapitel 1 - Systrakärlek











Det kan ju tyckas att en resa på sju (nio) dagar är väldigt kort. Det är kort och det går fort. Ändå händer så mycket... Agadir och Marocko, påsken, två systrar på vift, det är kärleksmaxat, fullt av underbarigheter, upplevelser, underligheter, underfundigheter. Partysystrarna somnade före 22.00 varje kväll (sant) och steg upp klockan 7.00. Några morgnar sprang jag, och Elina läste om juggemaffian och gjorde frukost som vi åt på balkongen. Sedan följde loja dagar i solen, med kaffe, glass, promenader, öl, chips, mat, poolhäng, havet, marknaden, och letande efter bröd för where do you buy bread in Marocko???

5 kommentarer:

malin sa...

Välkommen tillbaka till Sverige o bloggosfären, båda har varit trist utan er :) Vilken härlig resa! Det ser så fint ut på bilderna! Hoppas jag får se de mindre smickrande bilderna sen också? Nu åker jag snart till Leksboda o det brukar annars vara en höjdpunkt men idag... klump i magen... Puss min pärla!

Elina sa...

:) Jag kanske bara länkar till dig sen och inte skriver nåt om resan jag? Nä, det gör jag nog ändå. Och lite bilder vill jag lägga upp. Bra och fint sammanfattat hur som helst!

<3

Jessica sa...

Åh, ser ut som ni har haft det helt underbart! Välkommen tillbaka till Sverige som borde vara vårigt men som känns höstigt... KRAM!

Andrej sa...

Ser fantastiskt fint ut i Marocko - trots avsaknad av brödbutiker!

andreas sa...

hej igen kära syster kul att du är tillbaka kram kram