Under helgen upptäckte jag att min ena pjäxa spruckit, rätt över pjäxans underdel. Surt då jag såg hundralapparna fladdra iväg... visserligen gick det att åka med pjäxan men jag ger mig inte ut på Vasaloppet med trasig utrustning. Jag begav mig till Team Sportia (Sörlins) i Rättvik där jag köpte skorna för ett år sedan, inställd på att tvingas köpa ett nytt par.
Det blir en reklamation. Vi hämtar ett par nya åt dig! sa personalen. Jag gick därifrån med ett par sprillans nya pjäxor, inte fotsvettsstinkande alls. Och det kändes som att jag fick 999 kronor åter. Jag älskar bra service!
10 kommentarer:
ÄLSKA BRA SERVICE!!! Förstår att det kändes som en vinst!!
Det var bra service! Så viktigt och så mycket värt! :)
Härligt! Du pratade säkert med Junell, en gammal olympier. Han ger alltid bra service! Även på gymmet ger han coaching. Grattis till nya pjäxorna.
fantastiskt! hade du ens kvittot kvar?
Bra service lönar sig alltid! Tänk om alla fattade det :)
plötsligt händer det!
Wow, vilken service! (Och bra reklam så här i bloggen) ;-)
Fantastiskt bra service så ska det vara kramar
Woop woop! Precis så ska det se ut!
Härligt! Mina kusiner som ha affärn, blir så stolt när jag hör sånt :)
Skicka en kommentar