onsdag 15 juli 2009



Hur skönt är det inte att kunna sitta på balkongen och surfa en ljum sommarkväll? Det är grymt skönt. Allt som fattas är en öl, grillade hamburgare, en fin pojkvän... ja, typ så! Tur att jag istället kan spionera på Malin och Mats som sitter på sin balkong och äter just nygrillade hamburgare... och att den fina pojkvännen snart kommer hem. Jag har märkt att just öl förekommer rätt ofta här i bloggen. Man skulle kunna tro att jag ständigt dricker öl. Så är det såklart inte. Jag dricker inte öl så ofta. Men jag njuter desto mer när jag gör det. Och en öl, sommar och semester hör liksom ihop på något sätt...

4 kommentarer:

Elina sa...

En fungerande kamera skulle kanske inte sitta fel heller? :)

malin sa...

härligt att se dig softa och sitta still ett tag. nu sitter du på balkongen med din kära o jag är fiskeänka:)

Andrej sa...

och bada. Glöm inte badandet.

elly sa...

jag dricker öl alltid. oavsett semester eller inte.