torsdag 1 december 2011

Materialisten talar

På mina önskelistor står ofta mycket träningsrelaterat... kläder och utrustning! Ibland skriver jag upp andra saker, och det är ofta det andra jag får! Min familj tycker nämligen att jag köper mer än nog med träningsrelaterade presenter åt mig själv, samtidigt som de tycks tycka att min garderob av "civila kläder" är i stort behov av uppgradering...

På årets julklappsönskelista hittar man en del träningsgrejor! Men alltså, det här är saker jag verkligen behöver!

- Cykelkläder
-Färggranna underställ
-Solglasögon för multisport, skidåkning, cykling
-Anmälningar till lopp. T.ex. Lidingöloppet 30 km, Vansbrosimningen...
-Stora ramar till t.ex. diplom.
-Kompressionsstrumpor i glada färger

Tack på förhand Tomten!

Vad önskar du dig i julklapp?

6 kommentarer:

elly sa...

haha, det där var ju BARA träningsgrejer! jag önskar mig också en del sånt, fast i form av presentkort (och pjäxor).

andreas sa...

du vet vad jag önskar mig men lite nya dvdfilmer funkar ju oxå action thrillers typ kramar

Elina sa...

Ja ja, vi får väl se om det där!

LinaTriathlet sa...

Min lista är snarlik din ;)!

LL sa...

Vi får hoppas att Tomten har BÅDE träningskläder och grejor och annat. Men om du köper träningsrelaterade saker åt dig själv är det väl bättre att tomten kommer med annat?

Fast om sanningen ska fram önskar jag mig också träningskläder/skor. Fast en snygg klänning skulle vara fint att få till nästa tävlingsresa! :-D

LL sa...

Förresten saknar jag din anmälan till Borlänge Ultra!? :-D