torsdag 29 december 2011

Alvar 1 år!


Idag fyller Alvar 1 år! Vi blev bjudna på ett hejdundrande fint kalas med både lasagne och gräddtårta. Familjens estet Odin (3 år) underhöll med gitarr och sång. Alvar visade sina atletiska färdigheter, han spatserar omkring för fullt lagom till 1 års dagen!



Packning, packning, städning... när man ska vara borta i över en vecka tar det aldrig slut! En hel IKEA-påse med bara pjäxor och skidkläder. Jag kände mig tvungen att få frisk luft och en paus, så med lasagnen och tårtan skumpande i magen sprang jag en sväng i den kolsvarta kvällen. Inte ens gatlyktorna lyste i Lima och Limhagen! I morgon ska jag vila. Om inte... det är spårat när vi kommer till Vallen, så jag kan köra en sväng med pannlampa och bara testa lite...

4 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Mysigt med kalas! Jag ska på 2-års kalas imorn! :)

Slans sa...

Nu får du ge dig! Kroppen behöver vila imorgon! Var inte dum nu.

mbh sa...

gav du dig ut igår?! Du är inte klok! och hann blogga dessutom! Galna kvinna! ha det underbart däruppe, men gudars vad tomt det blir här...

Michaela sa...

Äntligen Vallen! Det är du väl värd. Och konsten att fylla på energi från "den andra verkligheten" är du ju en fena på! Bästa nyåret till dig kära vän!