fredag 16 december 2011

Hold your horses

Idag känner jag mig sådär-nästan-frisk. Sådär att man nästan skulle kunna träna. Sådär lite lätt liksom... det skulle säkert inte skada.

Men, förkylningen har ju redan tagit om en gång.

Och i helgen vill jag kunna kötta skidor! Och helst alla dagar efter det också. Det ska finnas ett fint 5 km klassiskt skidspår på Granbergstoppen, bara ett par mil hemifrån oss. Konstigt, men så fungerar det med högland och lågland.

Därför fortsätter jag vara smart och vilar ytterligare en dag. Vara sådär smart som jag aldrig brukar vara.

Förhoppningsvis blir det väldigt få vilodagar fram tills 5 mars sen.

3 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Ja, var smart nu, det har du säkert igen!

Falun sa...

Enligt ryktet ska det vara riktigt fina spår i Sörskog, 5, 7 och 13 km.

LL sa...

Jag tänker som du. MEN jag orkar inte vara smart mer. Jag vill träna. Jag vill UT och jag vill SPRINGA. Dumma dumma förkylning! :-(