måndag 26 december 2011

Fartfylld jul!



Ho ho ho! Julhelgen har varit lika proppfull som godisskålarna - späckad med sociala och fartfyllda aktiviteter! Nu känner jag mig "klar" med julen 2011... hejdå!

Julafton blev en strålande fin vinterdag, minusgrader och snö. Jag sprang tomtejogg med tomteskägg! Det ledde till både tutande bilar och att jag blev fotograferad. Innan stormen Dagmar drog in på juldagen kunde jag njuta av isiga spår och stakträning på Granberget. Julveckan blev en bra träningsvecka, med nästan 8 h träning. Nu har jag åkt över 10 mil skidor, det är en bit kvar till 80 men jag är på väg...

Jag är glad att jag numer ser träningen som en ynnest som jag unnar mig "fast det är juldagar", och tror att det gjort att jag ännu mer uppskattat alla goda middagar och fikastunder!

God fortsättning!

5 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Åh låter som ett underbart julfirande! Mys!

God fortsättning finaste Jonna!

mikael sa...

Vi är hemma! En lång historia som jag tänkte blogga om i morgon.

Vi kom hem dagen före julafton.
Nu har vi en jetlaggad bebis som vi försöker ställa om rätt tid på :)

Elina sa...

Du var så fin på julafton! Den där klänningen passade dig prima!

andreas sa...

tack för en härlig jul och julklapp kramar

Karin sa...

Härligt! Jag funderar på att besöka Leksand ochmina kära far imorgon. Förväntar mig ett fartfyllt möte :-)