fredag 30 december 2011

Äntligen dags

Detta är vad som väntar mig! 9 dagar, 9 nätter på världens underbaraste plats. Familjens stuga i Kinnvallsjösätra. 1.5 vecka jullov, vinterlov, sportlov, skidlov. Fira nyår, åka längdskidor, se på Touren, fika, äta, sova, åka mera skidor.

Och för att inte gråta ihjäl mig den dag vi åker hem har jag redan lovat mig själv att återvända var och varannan helg hela vårvintern.

Då vi inte längre har mobilt bredband kommer jag inte att kunna vara särskilt uppkopplad närmsta tiden. Det kommer säkert bli en del abstinens, men det är nog välbehövligt att "koppla ner" och koppla av ibland.

Gott Nytt År allra finaste ni!

13 kommentarer:

Ulrika sa...

Gott nytt år på dig också! Härligt att även du får ett riktigt vinterlov med en massa skidor.

LL sa...

Låter ju helt underbart! Jag noterade dock att du glömde skriva löpning! :-D

Gott Nytt År!

Träningsglädje sa...

ser ut som ett alldeles fantastiskt ställe att ringa in det nya året. njut!

Snorkkis sa...

Åh så härligt Jonna! Ha det nu underbart!

elly sa...

gott nytt år! vad underbart det låter. jag längtar ihjäl mig efter snö och längdspår! och hoppas att längtan sitter kvar efter första turen. :)

gud, vad stark du är! själv orkar jag knappt stången... vi hörs snart! kram

Löpning & Livet sa...

Mysigt! Gott nytt år fina du!

Annika sa...

Det både ser och låter helt fantastiskt! Önskar dig ett fint slut och en fantastisk start på 2012. Nu blev jag ännu mer sugen att få besöka ert smultronställe :) Gott Nytt År bästa Jonna!

Anonym sa...

Behöver jag ens nämna hur avis jag är i detta nu .. :) Allt låter alldeles fantastiskt!! Gott nytt (skid)år!

Nina sa...

Ser riktigt mysigt ut. Njut av snön och ledigheten!

julia sa...

Ha det så mysigt tillsammans med allihopa!! Kram

Ingmarie sa...

Gott Nytt År!

LinaTriathlet sa...

Åh vad härligt med lov! :)

Gott nytt år till finaste Jonna!

Annika sa...

Saknar dig redan. Ovant att det är tyst och icke uppdaterat här...