torsdag 22 december 2011

En liten tweet?

Idag har jag firat vintersolståndet - nu blir det bara ljusare - genom lunchlöpning klockan 12.00 Jag hade faktiskt kameran med mig på denna upplevelse, och lägger upp bilderna i kväll. Innan dess ska jag träffa vänner och åka skidor. Tredje dan på rad! Som sagt, det gäller att passa på.

PS. På bloggen Spark-i-baken finns en intervju med skidåkaren och OS-medaljören Björn Lind. Det glädjer mig att de tips han ger stämmer väldigt väl överens med hur jag styrketränat i höst. Han tipsar till och med om min favorit bänkpress!

6 kommentarer:

LL sa...

Det var ett bra firande. Jag ska tänka på det som firande när jag springer i kväll! :-)

Annika sa...

Åh vad bra vi var som sprang idag :)

Jackan är från i våras när jag var till fjälls så ingen julklapp.

Hade missat det där om Kallas spår här i Sundsvall men jag har heller inte packat ner skidorna så det får bli löpning och eventuellt träning på Friskis (gratis hela helgen) istället.

Skida på och njut av varje stavtag. Du är ju grym!

andreas sa...

tänk att du tränar som björn lind det är ju sjukt va du är tränad :) kramar

elly sa...

vad tusan! vintersolståndet brukar ju alltid vara den 21a!

jag packar inför hemresa imorgon eftermiddag. jag längtar helt sjukt mycket!

Elina sa...

Vad du ligger i! Och imorgon kör vi igen :)

Pappa sa...

Ska nog börja med skidåkningen jag med,blir sugen du inspirerar!
Pappa