torsdag 24 februari 2011

Nu startar vår Vasaloppsvecka!

Jag har så mycket att blogga om men ingen tid! Idag har vi bl.a besökt Vasaloppsmässan, hämtat ut mängder av nummerlappar till hela familjen Vasalopp, betalat 105 kr för en äcklig buffé och en minimal flaska vatten... (nybörjarfel, nu blir vi väl matförgiftade!)

Och i morgon börjar ju hela alltihopa! I morgon börjar Vasaloppsveckan! I morgon åker JW, min pappa och min svåger Kortvasan! I morgon bitti rullar bilen mot starten i Oxberg för första gången... i morgon är jag hejarklack, och hämtar ut mina skidor -för i övermorgon så smäller det för mig. Jag hoppas hinna med att blogga i morgon kväll och ge er bilder och rapport från första tävlingen!

7 kommentarer:

andreas sa...

lycka till och du måste hinna blogga imorgon med många bilder kramar

Annika sa...

Yeahj-yeahj! Nu är det igång. Jag känner nästan stämningen upp till Luleå genom din blogg. STORT Lycka till och kör hårt och visa vart skåpet ska stå. Du är grym och har massa fart i dig!

Heja heja!

Funke sa...

Lycka till, bara att ösa!!!

Julia sa...

Kör hårt och stort LYCKA TILL!!

Linnea sa...

Lycka till med alla tävlingar. Hälsa JW.

Elina sa...

Ja, nu är det gjort! Bra jobb av oss alla måste jag säga :) Nu blir det en skön kväll!

Sofie RW sa...

Lycka till med allt nu. Och hur har det gått idag?