onsdag 9 februari 2011

Något magiskt i luften

Det är något magiskt med mina lediga onsdagar! Det är nämligen alltid vackert väder då! (Det har i alla fall varit det de tre senaste onsdagarna)...

Idag bakar jag Malins magiska choklad- och kokoskaka, och laddar för sista skidpasset innan tävling! Egentligen hade jag velat kört sista passet i morgon torsdag, men måste då lämna av skidorna till vallateamet. (Vallateamet = eminenta Sörlins Sport, Team Sportia, i Rättvik)Puss, mina älsklingar! (Fischer kör jag på!)

6 kommentarer:

Elina sa...

Hoppas att kroppen kändes pigg och fräsch!

emelie sa...

va härligt med finväder på dina lediga onsdagar!

Va tror du om vallning på allans??!

kram!

julia sa...

härligt med lediga onsdagar, jag har ju lediga fredagar, eller ja, fredagarna ledig från praktiken för att läsa in litteratur...

och visst är det pendlingen som sliter! 3-3,5 timmars pendling per dag är inget för den morgontrötta! men platsen i sunne är så bra i sig så det känns definitivt värt det:)

andreas sa...

tacka vet jag atomic dom går riktigt fort haha kramar

Malin sa...

Lycka till! Bra också att ni Leksingar förstår att vi är lite bättre på allt i Rättvik.

mbh sa...

onsdagarna är guld :) jag o odin har njutut av kakan idag med. puss