tisdag 1 februari 2011

I talarstolen

Föreläsningen gick så bra! Jag hann förbereda mig en stund på förmiddagen och det var skönt. Lektionen varade mellan 12.30-14.15 men tiden bara sprang iväg och den lilla åhörarskaran var både nyfikna, snälla och pratglada. Jag har föreläst om ämnet några gånger förut och tycker faktiskt det är väldigt kul...

Det blev dock plågsamt uppenbart vilken klen garderob jag har. Jag insåg att jag inte köpt mig själv ett enda nytt klädesplagg sedan i SOMRAS när jag köpte en t-shirt på Lager 157 (minns du Slans?) I julklapp fick jag en kjol och en kofta och i födelsedagspresent en blus som mina stackars släktingar köpt, de tyckte väl jag behövde en uppdatering, men bortsett från det... hur jobbigt det än känns men nu är det dags för en shoppingtur till Kupolen!

3 kommentarer:

Emelie sa...

bra jobbat :)

Lillasyster sa...

MEN JONNA! Det är verkligen dags för lite nytt. Man kan inte ha träningskläder jämt!!

mbh sa...

Samma här!!!!