lördag 19 juni 2010

Prinsessbröllop och 2-årskalas!

Idag är det den stora dagen, det kungliga bröllopet, fina Victoria och minst lika fina Daniel ska gifta sig... Det har funnits fb-grupper i stil med Vi som inte bryr oss ett skit om det kungliga bröllopet ... Jag funderade ett tag på att starta en grupp Vi som bryr oss lite om det kungliga bröllopet!

När Norges kronprins Håkon gifte sig med en askungen Mette-Marit satt jag och mamma satt och grät. Det var så kärleksfullt och Håkons tal till henne var så hjärteslitande vackert.Men innan det, en minst lika viktig händelse - min gudsons 2-årskalas! Hurra världens bästa Nils! Han skall självklart få ett alldeles eget inlägg sedan med bilder.

Bildkälla

3 kommentarer:

Elina sa...

Kan man se på dokusåpor och allt vad det är så kan man väl se det här också! Jag kanske inte bryr mig jättemycket, men lite underhållande är det och fint med bröllop!

Hoppas kalaset blir trevligt!

Andrej sa...

Bröllop - tja-a-a. Nä!

Suzan sa...

wow vilken klänning!