onsdag 2 juni 2010

Kärlek i telefonen

Under en dag skickar jag ganska många sms. De flesta till syskon, sambo och mamma. De allra flesta sms jag skickar och får är från lillasyster. Ett axplock en vanlig dag av mina guldkorn i inboxen...

Men jag tycker vi kom rätt billigt undan ändå. 300 kr för allt det plus bröd, tvättmedel, bananer, mjölk, fil. Tack vare extrapris och Apetina :)

Haha! Du kan vara en mupp. Jag trodde vi var överens på linnebyxorfronten. Puss (Som svar på mitt sms: Och vet du, din mupp, att jag har skogsgröna linnebyxor idag and i like it! Det är både fint och skönt (...))

Haha jo, en korv blir det säkert ;) Puss

Vad äter man idag? Puss

Har ni en lugn hemmakväll? Det har vi. Choklad bubbel och tv. Skönt! Ha en fin helg systra mi. Ringde tidigare men det var väl ingenting speciellt egentligen. Hälsa J. Puss

Jag älskar Dig, Slansie Baby... Snart är det sommarlov!

4 kommentarer:

Elina sa...

Blir alldeles gråtfärdig! Älskar dig också och längtar så jäkla mycket efter sommarlov och massa tid med dig och de andra i familjen! Kommer bli sanslöst härligt <3

julia sa...

ja hon är rätt så söt din lillasyster!

andreas sa...

tramsmajor! haha kramar

Andrej sa...

påminner om min sambo. Jag tror hon har ingått en biologisk symbios med sin telefon. För det ringer och piper hela tiden, oavbrutet.