söndag 20 juni 2010

Blogglov?

Det känns som det är torka i bloggosfären? Folk bloggar mindre, kommenterar mindre (dvs läser mindre bloggar), tar sommarlov från bloggar osv. Det är klart, det är sommar och alla, även jag, sitter mycket mindre framför datorn. Kanske blir det färre inlägg framöver...

Idéerna till inlägg är inte många heller. Idag höll jag på att få en golfboll i huvudet. Fore!

I brist på bättre, och med kraftigt löpsug som följd av ofrivillig vila, tittar jag på sådant här. JW säger jag inte får lägga upp copyright-bilder men jag gör det ändå och hoppas slippa fängelse.

Trist att enda bilden på mig efter målgång och med medalj så lipar jag!

3 kommentarer:

Elina sa...

Ja, det kommer nog händra mindre minst sagt. Jag kommer satsa på att lägga upp några kort då och då. Mer än så kan jag nog inte uppbringa!

Malin sa...

ha ha man ska inte vara snygg på såna bilder, då har man inte gett allt! Puss

Sofie RW sa...

Jag tänkte lite på det där med mål-tårarna en dag. Efter hur många målgångar ska man sluta grina när man närmar sig mål?