tisdag 30 augusti 2011

Löparglädje och skidlycka

Idag var jag med Gustaf på Skogskul! Orienteringsklubbens träning för barn. Snacka om löparglädje! Jag och Gustaf sprang runt två banor, och det blev skola även för mig som aldrig förstått en karta...

På vägen hem fick jag ett så glädjande samtal - en vän säljer sin plats i Vasaloppet till mig! Hon ska inte åka (av en väldig rolig anledning dessutom).

Tjohooo... JAG SKA ÅKA VASALOPPET!

Nu behöver jag inte ens fundera över Öppet Spår, för nu har jag min startplats. Så jäkla skönt!

13 kommentarer:

andreas sa...

grattis va kul kramar

mor sa...

Härligt! Vi vill gärna vara supportrar, det är det säkert många som vill!

LinaTriathlet sa...

GRATTIS till startplatsen, vad KUL!! Kommer tänka på dig och heja järnet när det är dags :)

Julia sa...

HÄRLIGT OCH SKITKUL!!!

Slans sa...

SKOJ! Bara hoppas att snön kommer snart då ;) Mysig och höstig bild!

Malin sa...

Gud så kul för både dig och din kompis! Inte så svårt att lista ut vad kompisens anledning är...

Fin design på bloggen! Grönt är min favoritfärg.

Karin sa...

Grattis! Får se om jasg orkar släpa mig upp på söndagsmorgonen och se dig bl intervjuad i vintermörkret, eller du är nog för snabb för att hinna med en intervju... Snygg design!

och förresten, tillåt mig gissa på graviditet? (hon som sålde biljetten) det verkar vara nåt som går nu...

Ulrika sa...

Skoj! Både för dig och för oss andra som får äran att hänga med dig här på bloggen.

Emelie sa...

Å va roligt!! Både för dig och kompisen!

LL sa...

Kul! Grattis!

Malin sa...

att du orkar... :)

Andrej sa...

Grattis!!

S sa...

Wiiii! Grattis!