söndag 14 augusti 2011

Bilder från Vansbro

Vad kul, nu hade Vansbro Marathon lagt ut bilder på sin hemsida. Mycket bättre bilder än de där reklambilderna de tar på alla "stor-lopp". Här fick man ladda hem orginalbilden alldeles gratis. JW ser så proffsig ut - det är ju löpning som är hans rätta element! Han måste bara förstå det själv också... Den här sommaren har han ju dock tävlat i löpning tre gånger så vi är på rätt väg. Nytt pers på milen på Blodomloppet och nytt distansrekord i Vansbro är ju mer än jag kan skryta med i resultatväg. Jag kanske också ska börja att bara tävla och inte träna kontinuerligt...


Ju mer jag tänker på Vansbro, desto mer växer det loppet och upplevelsen! Längtar tills nästa år, hoppas ännu fler jag känner tar chansen då!

7 kommentarer:

Karin sa...

Jag känner lite samma sak, fast jag tyckte även att loppet var kul UNDER tiden OCH direkt efteråt (och då brukar jag var sur som ättika, jobbar på att bli bättre på det). Din bild var ju kanonfin!

Slans sa...

Vilken fin bild på dig! Smile rätt in i kameran liksom :) Ni ser proffsiga ut båda två och är verkligen duktiga. Heja!

Löpning & Livet sa...

Snygg och stark är du!

mikael sa...

Vansbro Marathon har jag aldrig hört talas om. Hur gick det?

Jag sa innan min premiärmara att jag aldrig mer skulle springa ett marathon. Nu växer själva distansen allt mer och jag är nog sugen på att kunna förbättra min tid :)

Sofie RW sa...

Superfina bilder! Och sådan omgivning får man verkligen inte på större lopp - där ser man bara en massa svettiga gubbar :) .

Sofie RW sa...

Förresten - hoppas, hoppas ni hittar kissemissen!

Malin sa...

Gud vad du ser lycklig ut! Underbart!