tisdag 23 augusti 2011

Hemliga yogan

Igår på gymmet blev jag inbjuden till en hemlig yogaklass. En kvinna frågade mig om jag var intresserad. Hon tyckte väl att min stela kropp såg ut att behöva det... De är ett litet gäng som har en "väldigt inofficiell liten yogaklass på onsdagsmorgnar".

Enda nackdelen är att det är på onsdagar i Rättvik. Jag jobbar inte onsdagar och kommer nog inte sitta och köra extra till Rättvik på min lediga dag. Men någon gång kanske? Det vore ju minst sagt välbehövligt.

6 kommentarer:

julia sa...

Yoga is the shit!! Gör susen för kropp och själ. När jag hade fullt upp i Sunne under våren och sommaren mådde min kropp inte bra av att stressa iväg på ett spinning-pass eller liknande, det gjorde mig bara ännu mer stressad. Yogan däremot, gav enorm styrketräning samtidigt som det var avslappnande. Utmärkt för min del!

Sofy sa...

Hemligt med hemliga klasser, undrar på vilka kriterier de bjuder in?! Och hur hemlig klassen är om man skulle fråga efter den, du får forska i det! :)

mbh sa...

haha va kul!

Elina sa...

Låter lite läskigt, men spännande!

Sofie RW sa...

By invitation only. Spännande :)

andreas sa...

shit en hemlig klubb :) kramar