tisdag 9 februari 2010

Löparlyckan...

I söndags började jag löparrehabiliteringen. Korta, mjuka pass står på programmet till en start, och än vågar jag inte ta ut segern i förskott.

Idag var det pass nummer två. Jag njuter så av att få knyta på mig löparskorna, ta fram löparsteget igen istället för att spänna på sig skidorna... Även om skidorna får första prioritet i några veckor till. Reflexvästen är tio nummer för stor, finns det inga snygga reflexvästar förresten? (Lyxproblem del II idag...)

Efter det lassade vi i oss spaghetti och köttfärssås och promenerade till gymmet för ett styrkepass.
Vore det inte bättre om JW som är närmre 1.90 har denna reflexväst på sig än jag som bara är drygt 1.60?

5 kommentarer:

Elina sa...

Hoppas du slipper krämpor! Två pass på en dag... Du kan egentligen aldrig säga "Oj, du kör på hårt" till mig, som du gjorde igår. ;)

mbh sa...

två pass - var du ledig igår? Kul att löpningen kändes bra! vi ses imorgon!!!! Puss

jonna sa...

som jag skrev - rehablöpning dvs kortkort och sakta, dvs räknas knappt som ett pass!

Andrej sa...

Crosstraining?

andreas sa...

ja ge jw västen så kan du låna gustafs kram