onsdag 10 februari 2010

Alla Hjärtans Dag!




Kärlek och presenter.
*
Snart Alla Hjärtans Dag och en kärleksförklaring till alla jag älskar! Förra året fick jag ett blombud och ett telefonsamtal från andra sidan jordklotet. I år är det underbart att faktiskt få vara tillsammans med han som gör mig varm i hjärtat varje dag.
*
Till alla tråkmånsar som dömer ut Alla Hjärtans Dag och tycker det är ett amerikanskt, kommersiellt påhitt och säger saker i stil med vaddå ska man ha en särskild dag för att uppvakta varandra eller, vill jag bara säga...
*
Nej verkligen inte, men det ena utesluter väl inte det andra? Mycket kärlek varje dag, mer kramar, kyssar och komplimanger som gör oss glada, snygga och lyckliga!

4 kommentarer:

Elina sa...

Och man har ju faktiskt lättare att få tummen ur röven när det är en speciell dag (som på söndag). Man tar tillfället i akt liksom. Frågan är vad jag ska hitta på?

mbh sa...

heja jonna.

har du köpt nya stavar?

jonna sa...

jag fick nya stavar ju! :)

Sofie RW sa...

Sötisar!