tisdag 2 februari 2010

Gröt, Svett och Klistervalla

Igår kväll tittade jag såklart på Gröt, Svett och Klistervalla. Otroligt fascinerande och inspirerande att titta på hur elitidrottare tränar och lever, jämfört med motionärer med heltidsjobb där motivationen är mer eller mindre stor. Men även eliten sa det finns dåliga dagar på vårt jobb också...

Som sagt, grymt och inspirerande! Särskilt efter en ovanligt pissig mils skidåkning i Källan. Men även dåliga pass är genomförda pass, och kanske gör just den där tunga milen att nästa pass blir superbra!

5 kommentarer:

Elina sa...

du är väl så gott som en elitidrottare också, förutom att du klämmer in ett heltidsjobb också.

Elina sa...

- ett "också".

mbh sa...

visste inte att det gick. jag kollade på spårlöst istället och lyckades hålla mig från att gråta den här gången, tyvärr :)

mbh sa...

visste inte att det gick. jag kollade på spårlöst istället och lyckades hålla mig från att gråta den här gången, tyvärr :)

Sofie RW sa...

Måste kolla in Gröt, svett... på svt play senare i veckan, verkar riktigt intressant.

Och du har så rätt gällande dedär skitpassen; det är dom som gör att det känns lätt nästa gång!