tisdag 2 februari 2010

Kvinnan med superkrafter!

Supernäsan på bild!

Idag bjöd vi min mamma, pappa och lillasyster på middag - wok!

När min Elina klev in genom dörren och jag kramade henne kände jag att det i hennes jacka satt en något kryddig doft. Jag letade i mitt doftminne, vad kunde det vara? Till slut sade jag eftertänksamt... du luktar curry Slans!

Elina berättade då, något häpet, att hon just varit hemma hos en person som lagade en maträtt med curry i.

OK att jag visste att jag hade känsligt luktsinne men detta var något utöver det vanliga, jag har ju superkrafter !

3 kommentarer:

Elina sa...

Haha, ja det var imponerande! Tack åter igen för middagen.

andreas sa...

oh shit och jag som precis varit på huset när ni var här kram

mbh sa...

ha ha vilken superkraft - den kommer att ta dig långt :)