tisdag 3 maj 2011

Mycket i maj

Maj och juni är årets finaste månader - och årets stressigaste! Två år sen - Jag fick magkatarr i maj 2009, for som en skållad hamster mellan jobb, flytt, rodd och hem. För ett år sedan - ekorrhjulet snurrade galet snabbt fram tills 4 juni 2010 då jag slutade på mitt gamla jobb och tog mig 11 veckors sommarlov. Efter det hade jag problem med virusinfektioner i halsen och förkylningar halva sommaren.

Dags att bryta en dålig trend i år?

Visserligen har jag fyra stycken inrikesresor inbokade på fem veckor (både arbetsresor och privatresor), men det är roliga vistelser. Nästa tisdag åker jag på två dagars kurs, och nästa torsdag åker vi på långhelg till bästa Motala! Löparskorna åker med i packningen överallt såklart.

3 kommentarer:

Andrej sa...

Jag kan tänka mig att de där infektionerna du har haft KAN vara en reaktion på din stress.

slans sa...

kom ihåg att säga nej och vila också!

mbh sa...

Om du visste vad avundsjuk jag är på dig som har en farfar o farmor att vara med :)