måndag 1 juli 2013

Semestermotion och semesterkänslan

Nu är vi hemma efter ett par underbara dagar vid Skarbohäll. Jag ska lägga upp helt ljuvliga sommarbilder i morgon. Det var så fint så det var nästan inte sant.

Vidare värst mycket träning blir det inte på bloggen just nu... även om jag var på gymmet härom dagen. I morgon kör jag igen! Men stillasittande och inaktiv har jag då rakt inte varit, det har badats, simmats, klättrats på hällar, jagat och burit barn, promenerat, burit vattenhinkar, cyklat och så vidare! Är det det som kallas vardagsmotion? Eller snarare semestermotion...

Trött är jag just nu i alla fall - fast trött på ett helt annat sätt än efter en arbetsdag. Mer behagligt avslappnad och pömsig i både kropp och själ.

Nu i kväll åkte vi till Opplimen och kvällsbadade innan vi bänkade oss framför sista avsnittet av Borgen, åt jordgubbar och popcorn.

Inga kommentarer: