söndag 7 juli 2013

105 år!

Igår hade vi en riktig sommarfest i Siljansnäs. Min sambos morfar och bror fyllde 80 respektive 25 år! Och vilken kväll sen, med härlig sommarmat, lax, färskpotatis, pajer, filodegsknyten, bröd och ostar, väder för att sitta ute tills sena kvällen och en fin familj! 

Jubilarerna Manne och Lennart
Min svåger (JWs lillebror) och svärmor



Flera syskon! JW har väldigt många syskon - två "biologiska" (hur knasigt är inte det begreppet egentligen) och fyra "bonus"!
Cissi och Markus är sommarfina!
Blivande farbror är fascinerad av magen (visst är han och JW jättelika?)
En lång dag där jag till slut tittade i kors (mer än vanligt alltså) av trötthet. Det följdes upp av en skön söndag i mitt föräldrahem, dit jag cyklade på racern. Sol, bad och fika hela dagen lång!

3 kommentarer:

mammaspring sa...

Vilken härlig helg ni haft!!

andreas sa...

mysig fest kramar

Ingmarie sa...

Det kallar jag en rejäl FEST! :-)