tisdag 16 juli 2013

Sista semesterdagarna










Sedan sist har vi firat en nybliven 26-åring, cyklat racer, åkt på loppisturné i Falun och badat i Opplimmen. Soliga sommardagar som avlöser varandra, jag vill inte tänka på att det bara är några få dagar kvar av semestern...

Idag köpte jag även för första gången några små bäbiskläder. Jag har väl helt enkelt inte känt mig redo att börja handla tidigare. Nu kan jag nästan inte se mig mätt på de små byxorna och bodysarna som ligger i en liten hög här hemma...

5 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Härligt med soliga dagar! Nu har den äntligen hittat tillbaka till väst igen! :)

Åh vilken känsla att köpa de första bebiskläderna! Mysigt! :)

Caroline - Klara,färdiga,Spring! sa...

Åh, så underbart med lite bebishopping!
Jag har ännu inte köpt ett enda plagg. Har ju en hel del från Noel men något eget också måste ju den lilla få:)

Har ni köpt vagn ännu? vilken blev det i så fall?

Och du, lite semesterdepp-pepp, nu så är det ju inte alltför långt kvar att jobba nu innan en annan typ av ledighet:)

Unknown sa...

Hihi roligt kort på mig o elis där :) så klart du ska köpa lite bebiskläder - det är en viktig del i den mentala förberedelsen :)

andreas sa...

inte behöver du köpa några kläder det finns ju massor i familjen :) kramar

Elina sa...

Nu är jag i Laknäs med wifi! Amen!

Härliga inlägg med härliga bilder... Längtar också tillbaka till Vallen! Är peppad på att åka dit snart igen... :)