fredag 28 juni 2013

Sommarvindar

Nu är vi hemma och vänder, i morgon drar vi iväg på några dagar till med äventyr, bad och sjövindar... 
 Det är en oslagbar sommarkänsla att ta cykeln till badet!
 Det blåste ganska friskt så min JW fegade ur. Jag njöt av en stund i Vätterns vatten. Dessutom ser jag ju ut som en badboll!
 Sen åkte vi ut till golfbanan - inte minigolf som Andrea trodde! Hihi. Jag fick låna tre klubbor och slog en hink på rangen. Putting green fick sig ett besök, där var jag glödhet! Vi gick även ett varv på korthålsbanan.

 Badboll, golfboll, kär mage har många namn...

 Fika på våffelstugan vid kanalen!
 Och middag på Hamnkrogen, en dag när det annars bara regnade och regnade.





 Mycket grillat, färskpotatis och jordgubbar blev det!

På vägen hem stannade vi på favoritkaféet, Annas Kafé i Löa. Sparrissoppa och rulltårta satte jag gladeligen i mig!

8 kommentarer:

Snorkkis sa...

Härliga sommardagar. Och mysigt med utflykter hit och dit och med/till de man tycker om!

Du har hittat en väldigt fin badboll!

Unknown sa...

Sköna dagar med mysiga människor! Kul att du ärvt pappas badtalang :)

Löpning & Livet sa...

Du ser inte alls ut dom en badboll, du är bara fin!

Och minigolf, vart fick jag det ifrån? Läser visst lite vad jag vill :)

LinaTriathlet sa...

Så fina härliga bilder! Mysigt med utflykter till dem man håller kär! Du är fin, goding! :)

Fridah sa...

Guuuu vilka fina bilder! Och ja, så himla sämst att vi inte hann ses någe. Men jag KANSKE kommer hem lite i början på augusti, så vi kanske kan myza då? <3<3<3<3<3<3<3

andreas sa...

mysigt värre kramar

Suz sa...

Härliga bilder!!!

Ingmarie sa...

S-o-m-m-a-r!