söndag 23 juni 2013

Nu börjar det

Nu är midsommar över för denna gången. Av de högtider vi har i detta land, är nog midsommar den jag bryr mig minst om. Missförstå mig rätt, det är underbart att umgås med familj och vänner och äta gott men uppståndelsen kring själva helgen förstår jag mig inte på. Att jag i år fick problem med ett öra och halsont kan ju förstås inte midsommar lastas för...

I morgon börjar semestern på riktigt! Vi börjar med några dagar i Motala. Det är så mycket jag vill göra på denna semester, gå på loppis, köpa barnvagn, äta på restaurang, grilla, bada, sola, läsa böcker, ha ordentligt med tid för vänner och familj, det är en lång rad av kalas inbokade, cykla, gå på utejympa... Tur att jag har fyra veckor på mig!

6 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Så underbart med semester!, härligt med fyra veckor! Jag jobbar hela sommaren så träningen får styras efter det, försöker få in mkt mängdträning nu, ska bli så spännande att köra loppet igen, ser fram emot dagen! :)

Löpning & Livet sa...

Så skönt med semester! Just nu förstår jag inte hur jag ska orka tre veckor till...

Kommenterade förra inlägget igår, men det ville visst inte komma fram. Hoppas iaf att örat är bättre nu!

Ingmarie sa...

Jag är precis tvärtom. Jag ääääälskar midsommar för att den är så "enkel". Potatis och jordgubbar och man(jag) är liksom nöjd.

emelie sa...

Så härligt med semester! Njut :) så hoppas jag vi får se att ses många gånger :)

Anonym sa...

Jag har fyllt hela brors garage med babygrejor som jag ska sälja; spjälsäng, babykläder osv. Hojta till om ni är intresserade av något! Kram Johanna A

andreas sa...

åjejoj tur du har fyra veckor som sagt var kramar