fredag 11 januari 2013

Fredagsfyrverkerier!

Första fredagen efter 5 arbetsdagar på länge...

Men inte alls en vanlig fredag, för i morse fick jag meddelande om att min äldsta och bästa vän Marie blivit mamma till en liten dotter! Ögonen fylldes av tårar där jag satt på kontoret... Livet! Det är så fantastiskt och jag längtar efter att träffa de nyblivna föräldrarna och deras tjej.

Jag har känt mig krasslig i ett par dagar, åkte ett skidpass igår som var raka motsatsen till tisdagens eufori, men hoppas att jag är på banan igen i morgon. I kväll har jag istället för att träna gjort vårfint hemma med tulpaner och lite nytt, en lampa och ljuslyktor. Nu blir det kaffe och glass som sig bör en fredagskväll!

4 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Här har vi precis druckit kaffe och ätit chokladglass, perfekt fredagsmys! :) så fint med levande blommor på bordet! Hoppas du får en fin tur på skidorna i helgen! Kram!!

Löpning & Livet sa...

Fint med tulpaner! Måste bli bättre på att helglyxa med blommor och sånt. Krya på dig nu så du får åka skidor i helgen!

andreas sa...

fredagsmys ¨på hög nivå ;) KRAMAR

Elina sa...

Ja, vår Marie har blivit mamma! SÅ STORT! Underbart med vårfint.