onsdag 25 augusti 2010

Vasaloppet är redan fullt!

15 800 anmälda till Vasaloppet! Helt galet! Tur att jag och JW redan har våra platser säkrade...

För att inte riskera startplats i Stockholm marathon 28 maj 2011, så anmälde jag mig dit också nu på morgonkvisten! Det innebär att jag våren 2011 planerar start i...
-Tjejvasan 30 km 26/2
-Vasaloppet 90 km 6/3
-Stockholm marathon 42.2 km 28/5

Det borde väl räknas som en halv klassiker, eller något? Det blir förhoppningsvis en klassisk vår, iallafall! Bildkälla

6 kommentarer:

Elina sa...

Vill man umgås med dig i höst och vinter lär man göra det i samband med träning verkar det som :) Hurtbulle!

mbh sa...

säger detsamma som slans. hoppas du hinner in o pussa på ditt gamla o ditt nya syskonbarn någon gång mellan varven :)

mbh sa...

men det är bra med målsättningar förstås! du är inte bang du!

emelie sa...

hurtigt :) kom ihåg att vila mellan varven också! :)

Sofie RW sa...

Ambitiöst med både Tjejvasan och Vasaloppet - men det fixar du ju så klart. Vore ju dumt att inte starta i tjejvasan med förra årets prestation i bagaget. Kul att du anmält dig till Stockholm också! Borde också fixa min anmälan för den maran vill man ju ine missa.

andreas sa...

du är ju tokig;) kramar