måndag 23 augusti 2010

Oj, så trött jag blev!

Efter första dagen på nya jobbet var jag mer än nöjd, men så himla trött! Alla möten, människor, namn, rum och information gjorde att att jag såg i kors sista timmen.

Hemma blev det en rätt trist fisk till middag, det är inget kul att komma hem sent och laga middag åt sig själv. Hundra gånger trevligare när någon är hemma när man öppnar dörren, och har gjort middag...
*
Jag trotsade sedan skräcken för nya fall och ge mig ut på rullskidorna. Det gick bra, men är fortfarande inte särskilt kul. Det går inte ens att jämföra med löpning eller någon annan lyckofylld form av rörelse...

4 kommentarer:

Elina sa...

Hoppas du sover gott i natt och samlar nya krafter inför morgondagen! Kan tänka mig att det nästan blir lika många nya intryck då också.

Andrej sa...

Inga nya kullerbyttor iaf! Grattis!

Malin sa...

Redan fullt i vasaloppet hörde jag !

andreas sa...

men har du inte sålt dom än? kramar