onsdag 4 augusti 2010

Hälsosamt och fartfyllt!

Jag försöker gå in i en period av mer och tuffare träning nu, och hoppas hälsan fortsätter stå mig bi...

För att uppnå detta tänker jag på att äta bra mat med kostens alla beståndsdelar, sova bra, och återhämta mig/ha minst en vilodag per vecka. Idag var mitt mellanmål/middag kriminellt gott! En smoothie gjord av jordgubbar, banan, en skvätt blåbärssoppa och naturell lättyoghurt, kokt ägg och en varm, nybakt skiva av Fasters limpa.

Nu undrar jag mest hur jag under kvällens två pass skall kunna jobba mig igenom den svidande träningsvärk jag har efter gårdagen...

4 kommentarer:

Emelie sa...

låter som en bra kombination, träna/vila/kost...

den där smoothien lät inte helt fel :)

kram

Andrej sa...

Det kan vara skönt att träna m träningsvärk. Om den inte är för hemsk. Hoppas det går bra!

Mor sa...

tror inte att Friskispasset (delvis i spöregn )inte var för tungt för dig iallafall!! Kul ändå! Kram!

Sofie RW sa...

Nu börjar vi snacka glädje i träningen igen. Så underbart Jonna! (och nu måste jag läsa ikapp lite :) )