måndag 2 november 2009

Städtanten far fram...

Jo, sådär ser jag också ut när jag städar...

Det är skönt att städa och att rensa. I helgen har vi bland annat tvättat våra mattor, vilket går utmärkt i en relativt stor tvättmaskin... Att bo så litet som vi gör är dessutom en omöjlighet om man inte sorterar, städar och håller undan. Om man nu inte gillar att ha dammtussar stora som kattungar, överfulla diskhoar eller gå slalom mellan prylhögarna...
*
Jag har även städat och rensat bort gammalt och inaktuellt i mitt arbete.*

Och nu kommer turen till bloggen. Förlåt, men ni som inte uppdaterat era bloggar på två-tre månader, länkarna till er ryker nu. Om ni börjar igen, så tar jag tillbaka dem eftersom jag gillar både er och era bloggar.

7 kommentarer:

Elina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Brås du på din mor månne?

Linnea sa...

Det är alltid lika skönt att rensa och städa bort massa saker.
ta hand om dig vännen!
kram!

Anonym sa...

Jag vet, åh jag behöver också städa, sortera,tvätta, pynta, vattna. Men får aldrig tid. Och som sagt när man bor trångt så får minsta strumpa det att se rörigt ut. Jag satsar på så lite som möjligt av allt och inga färger typ. Haha, spännande.

/Tora

andreas sa...

du får gärna städa här oxå kram kram.

Malin sa...

och mattan som hänger ute nu - ska den tvättas av regnet :)?

Jonte sa...

Det värsta är att hon är dubbelt så effekti som mig. En magisk hand som sveper över det som ska städas. Sen är det bara rent