torsdag 12 november 2009

Bowling vs spinning

Det kan mycket väl vara så, att jag är århundradets sämsta bowlingspelare. Idag var vi på Rättvik Bowling med jobbet. Jag var minst sagt ojämn, slog några strike och spare men däremellan fick jag oftast inte ner en enda kägla. Men jag tror nästan min bana lutade åt vänster, kloten liksom drogs åt vänster med en i det närmaste magnetisk kraft för att slutligen hamna i den fördömda rännan...

Då gillar jag spinning bättre, där är det mest att ösa på tills svetten svider i ögonen, rinner nerför armarna och mjölksyran stockas i benen. Idag gick jag och JW på lunchspinning, och det var grymt kul! Sådan träning älskar jag...

2 kommentarer:

Elina sa...

:) Jag är likadan. Ojämn som en jag vet inte vad.

Önskar att jag också hade möjlighet att träna på lunchen!

mbh sa...

så det var det du gjorde igår när du inte behagade vara hemma när vi ville hälsa på:)