onsdag 7 oktober 2009

Bra grejor!

Bra nyhet 1: Mina underbara vänner och arbetskamrater Nettan och Maria har också anmält sig till Tjejvasan! Så nu kommer jag parallellt med det andra vi gör tillsammans, syjuntar oss och så, även få träna längdskidor ihop med dessa finingar i vinter! I like att träna tillsammans, det är en dubbel glädje.

Bra nyhet 2: Älskling ska köpa nya löparskor. Jag längtar nästan lika mycket som han tills vi (ok han) ska ut och premiärspringa i dem. Även om jag vet att det alltid slutar med att jag blir omsprungen... fast just nu är jag väldigt slut i kroppen efter snabba backintervaller (3 korta 5 långa) på lunchen så jag ska nog vila mig hela kvällen och eventuellt baka världens godaste filmjölkslimpor.

6 kommentarer:

Elina sa...

När ska du ha en hel vilodag då?

Elina sa...

/bitterfittan

m sa...

när ska du träffa mig då? /bitterfittan 2

malin (igen) sa...

kul att de ska åka. bra jobbat av er! det finns inga ursäkter för mig alltså, eftersom de också har småbarn (och dessutom jobbar).

andreas sa...

åh vilken lyckost jag vill oxå köpa skor kram

Nettan sa...

Sötnos! Det ska bli jättekul att åka tjejvasan för att inte tala om träningen innan! Malin, kom igen, häng på du med! Vi ses i simhallen imorgon bitti gumman. KRAM