måndag 19 oktober 2009

En väldigt stor och väldigt härlig

Jag har en väldigt stor och väldigt härlig familj! När jag satt och tittade ut över bordet när alla vi fjorton åt födelsedagsmiddag, då kände jag mig nästan religiös av saligheten att ha alla dessa människor i mitt liv. Och det fattades ändå minst fyra stycken som jag skulle velat räkna in, eftersom jag gjorde missen att födas mitt i älgjaktslakten för en sådär 25 år och 1 dag sedan.

Den enda bilden, som föreställer JWs akrobatiska färdigheter nere vid Kinnvallsjön, är stulen från lillasysters blogg. Hon har lagt ut många fina bilder från helgen. Mina kommer sen.

2 kommentarer:

malin sa...

du är helt otroligt som ställer till med ett sånt kalas när du fyller 25 - hur toppar du detta när du blir 30?:)

andreas sa...

ja det undrar jag med.kram