tisdag 13 oktober 2009

Avresa: I morgon!

Ta mig tusan vad trött jag är! Men tusan vad kul det här ska bli! Jag kan knappt bärga mig. 21.10 gled jag ner i soffan. Innan det var varje minut fullproppad, det var bilbyte, matlagning, brödbakande, diskande, packande, handlande, vika tvätt, planerande. Men vad gör det när man vet varför man stressar? När allt sjå är för att vi ska göra något så himla roligt, nämligen...

umgås och fira min 25 års dag med två stora härliga familjer i vår fäbodstuga! (för er som inte förstått det redan...) Så stavas lycka för mig!

Jag och älskling åker upp två dagar innan för att hinna vila upp oss innan ;) Vi har både dator och mobilt bredband med oss, så det kan nog bli ett och annat blogginlägg även från skogen!

6 kommentarer:

andreas sa...

jag längtar oxå kram

Andrej sa...

Grattis i förskott!!!

Elina sa...

:) Ska man inte slippa datorer ens på fäboden? Kommer bli grymt hur som!

malin sa...

snyft... själv får jag stanna hemma och leka med rått kött... stackars mig...

Emelie sa...

hade nu hur gott som helst! fira i massor och mys så mycket ni bara kan! är lite avis när vinden blåser snålt och tom snö som fallit, men försvann lika fort som det kom.... Sköt om dig och hälsa! kram!

Snorkkis sa...

Så härligt! Och ett stort grattis på födelsedagen. Skulle gärna ha njutit av ditt födelsedagsfirande när jag fyllde år i frdags, men nähä, jag fick fira i min ensamhet på jobbresa, och lyxa till det lite extra på flygplatsen. Men det funkade det med :)