fredag 9 oktober 2009

Några dagar kvar...


Jag insåg att det är 8 dagar kvar tills jag fyller år. 7 dagar kvar tills vår härliga familjefest i fäbon. Och 4 dagar tills jag och JW åker upp! Ljuvligt, underbart, fantastiskt, jag längtar dit så det värker! Men min To Do-list växer snabbt och andas ut gör jag inte förrän vi sitter i bilen på onsdag eftermiddag.
-Handla mängder av mat
-Förbereda mat
-Baka bröd
-Göra efterrätter
-Till Systemet (för egen räkning)
-Sälja en bil
-Byta till vinterdäck
-Fixa en födelsedagsklänning
-Packa

6 kommentarer:

Elina sa...

Jag glömde att ta hem din klänning förra helgen... Hoppas du inte tänkt ha den? I så fall får jag ju ta med den nu, ska försöka få plats oavsett... Puss

malinpalin sa...

ojojoj men det där med klänning kan du väl skippa - du har ju så många fina redan :)

Dessvärre ser det dystert ut med vallen för min del. Gun jobbar (hon var ledig från början men nu har hon ju bytt jobb) o mats kan ju inte gärna ta med odin till slaktladan... Mitt hopp står nu till att han slipper vara med och stycka. Vi får se, men räkna inte alltför säkert med mig :( Puss

elly sa...

jag har hosta, inte så ont i halsen längre, och ingen feber heller tror jag. har ju mått mycket sämre, men i helgen eller på måndag ska jag nog sätta igång. :)

andreas sa...

mycket att göra men hoppas vi gäster kan göra det värt besväret.kram

Andrej sa...

Stressa inte ihjäl dig så att du somnar av utmattning på Dagen!

Suzan sa...

Grattis i förskott